Garancia, jótállás, kellékszavatosság
Amennyiben a nálunk megvásárolt termék a kellékszavatossági határidőn belül tönkrement vagy valamilyen minőségi probléma merült fel vele kapcsolatban, kérjük jelezze felénk a lenti űrlap kitöltésével.
A kellékszavatosságról/jótállásról bővebben az alábbi linken olvashat:
Képes Fogyasztóbarát vásárlói tájékoztató
Ahhoz, hogy az ügyintézést mielőbb meg tudjuk kezdeni, szükségünk lesz pár adatra, ezeket kérjük adja meg a lenti űrlap kitöltésekor:
- Rendelési azonosító (71914-******)
- A rendeléskor leadott számlázási név (cég esetén a cég név)
- E-mail cím, amire a választ küldhetjük
- Telefonszám, ha esetleg még valamilyen plusz adatra szükségünk lenne
- A termékkel kapcsolatos probléma minél pontosabb és részletesebb leírása
- Kérjük a hibás termékről készítsen 3 darab jó felbontású képet az alábbiaknak megfelelően:
- Egy kép magáról a hibáról, jól kivehetően
- Egy kép a termék címkéjéről, nyelvéről, amiről beazonosítható a termék
- Egy kép pedig távolabbról a termékről, amin az egész termék látszik
A fenti adatok beérkezését követően tudjuk csak megkezdeni a szavatossági ügyintézést, ezek híján kollégáink hiánypótlásra kérik Önt. A szavatossági ügyintézés gyártótól függően 2-14 munkanapig tarthat. A szavatosság elbírálásának eredményéről értesítjük Önt.